Idag

Idag tog vi en liten sovmorgon eftersom Iwar är ledig idag. Alla utom Iwar tog sovmorgon rättare sagt. För han var det morgon redan halv 7..tur man han Allram på Tvn vid sängen ;)

Annars i dag så har bror & hans lilla familj vart här på besök..alltid trevligt med främmande =) Så vi slängde ihop lite lunch & kaffe, sen var jag tvungen att dra mig på möte på AF. Eftersom jag vart/är sjuk så har jag inte hunnit kolla upp så många platser men vi kom fram me lite förslag ialf ! Så vi kämpar vidare..

Snart ska vi upp & hämta Wille sen tro ja nog vi far ut till Svartvik en sväng. Iwar är lite smått rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!