Måndag

Idag tog jag & slog ihop en deg & fixa bröd me marmelad på, sen gjorde vi te & gick ut på altan o satt oss i solen. Helt vindstilla så de va underbart mysigt.


Hon från AF ringde i da & hade fixa ett möte till mig på Onsdag !!! Så de går nu framåt, ja ha då inge förhoppningar på detta så bli ja inte besviken. Eftersom ja inte riktigt vet vad dom jobbar med så vet ja inte vad jag kommer få göra mer än att de är kontors arbete =) Spännande !!!
Men ja ska ändå ringa några andra ställen i morn ifall de inte är som jag tänkt mig på de här stället så har jag nå annat att välja på.

Efter skolan i da följde en kompis me Wille hem, så vi ha ätit middag & dom ha spela lite Tv spel. Iwar lät dom faktiskt va helt i fred...överaskande. Nu är dom på fotbolls träningen men jag & Iwar stannade hemma.. Ska snart lägga en jätte trött lille man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!