I går

Så blev det torsdag helt plötsligt, gårdagen bara försvann som hastigast.
Efter jobbet for Iwar till mormor medans jag & William åkte med pappa jocke på fotboll nånstans mitt ute i ingenstans !!! Första å sista gången ja satt min fot där ute...va kan stället heta då..hassel...Norrhassel kanske (?!)
Solen kom ialf fram när vi kom dit :p Så jag & Wille sysselsatte oss me allt möjligt medans Jocke spelade match.
3-i-rad



skrev hemliga meddelanden :)

Sen kastade vi även, gris-ko-bil-krokodil !!

Nu ska ja upp me William på skolan han va lite trött i morse så han sov över (!)
Seeeyaaaa :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!