snark

Ida va ja först upp å virrade på för att hitta Joys dörr för de första, hon sa vilken bokstav dom bor på men de hade ja såklart glömt när ja kom upp. På andra varvet i området hittade ja äntligen deras dörr :)
Strax innan 11 va ja tvungen att dra mig ner på stan för jobb.
Åter en mkt bra jobbdag...lite synd att man måste va inomhus när de är sol ute :p
Nu väntar ja bara på att få jobba mer dagar i veckan...imorn är sista jobbdagen för den här veckan sen är de ledigt tills på måndag igen. Så nu får de gärna bli sooool :]

Jag & barnen ha vart ner till min morfar oxå...firat hans 80-års dag !!
Hipp Hipp Hurra !!
Kul att så många kunde komma dit av släkten oxå.

Nu sitter ja här å fundera på om ja ska lägga mig & somna till en film, kan bli mkt svårt att somna annars nu när ja måste sova ensam :(
Saknar dig älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!