Äntligen helg

Äntligen är de helg & jag har absolut inga måste under hela helgen !!
Bara Jocke som ska iväg på avslutnings fest för GIF´s ledare i morn..så det blir en mys lördag med små grabbarna för mig ♥

Imorse så klev jag & William upp strax efter 7 & fikade en frukost i soffan..det var nån barnfilm som vi hann se slutdelen på innan vi tog en promenad upp på skolan. Under vintern så går det fortare att gå dit än ta bilen & ska trängas med alla andra på den oplogade vägen & parkeringen in på skolan. Så har jag mina aningar att jag förmodligen skulle bli stående där med bilen så de är inte värt att chansa.
När jag kom hem så sov Iwar fortfarande, satt mig vid tvn så efter 10 min hör jag någon som kommer tassande i hallen. Han kryper upp i soffan så säger han..
-ja inte dadis, mamma..så tar han till hundögonen ♥
Så idag har jag & Iwar haft en mysig hemma fredag. Han går fortfarande runt i sin pyamas & jag i myskläder & osminkad. Då är det absolut en soft dag ;)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Lite snabbt om gårdagen då..direkt efter skolan (kl 16:00) skulle vi befinna oss på Willies skola för förberedelserna inför årets klassträff. Det blev en succé & både barn & föräldrar var nog mer än nöjda. Klockan blev runt sju när det var dags att avrunda.
Så det var lagomt trötta grabbar när vi kom hem..Iwar var oxå med & blev en i mängden på dansgolvet :)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu ska ja traska iväg & hämta upp storebror sen blir det bort & gratta Tindra som fyllde år i onsdags. Så man kanske ska försöka komma i några andra kläder oxå :p

HappY FridaY !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!