Mmmmums...

Har nu äntligen fått mig en plattskärm till min dator !! Tack än en gång svärfar :) Det blev otroligt mkt finare än tidigare med en klump på skrivbordet.

Åsså ha ja kommit tillbaka in till en bakperiod igen..i förrgår bakade jag matbröd, är såå mkt godare med hembakt än när man köper. Tyvärr så räcker de inte så länge men gott äré ju så de är svårt att låta bli det.
Nu ikväll har jag slagit ihop en smulpaj & kladdkake muffins :D


Ska nog baka till några fler muffins till Willes barnkalas oxå..så de blir mer baka den här veckan.
Fundera faktiskt på om ja ska ta en heldag att bara baka..både mat & fika bröd...fylla upp frysen så vi har ett tag :)

Från en sak till en annan, nu ska ja koppla in nån grejs till Jockes X-box..ibland är de en nackdel att va den tekniska i familjen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!