Sista april

Jag blev inte förvånad när ja tittade ut idag & ser mulet väder. Det är ALLTID dåligt väder på sista april !! Utan några som helst undantag.
Men..vi måste ändå gå igenom dagen.
Iwar har varit med mina föräldrar i stugan över natten, för ida har wille fotbolls cup hela dagen & om ja vill kolla så tycker inte Iwar det är lika skoj att bara titta & inte få vara med. Så för att slippa gnäll & en enormt busig kille som förmodligen skulle försöka springa in på planen för att va me så va mina föräldrar snälla & tog han nu.
Så ja ska bara ta på mig nå vettigt & dra mig iväg.

Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!