Mobil blogga..

Har försökt att uppdatera bloggen igenom mobilen..men det funkade inte för mig, så ja måste lista ut hur ja gör (?)
Fördelen med det är att jag förmodligen kommer uppdatera grymt mkt mer.
Tills dess kan ja göra ett "vanligt" inlägg :)

Jag har redan jobbat två av min 4,5 veckors period.
Känns väl sådär eftersom det har vart kanon väder..så Jocke & barnen har hittat på en massa som ja själv gärna hade vart me på istället för att slita i värmen. Bara att gilla läget, när väl lönen kommer så känns de förhoppningsvis bra.

Världens coolaste 3-åring ♥


Ska banne mig få till de här me mobilen nu..när ja väl ha skaffa mig en ny mobil så vill man ju utnyttja dess funktioner oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!