Lördag !!

Absolut den skönaste morgonen på bra länge..med undantag att jag har en bror som ringer & väcker hela familjen kl 10 på morgonen..han tyckte tydligen inte att vi skulle sova längre ;)
Seg som jag va kröp ja ner med Jocke igen & somna om, medans grabbarna kolla på tvn.
Blev väckt av Iwar som va sugen på frukost strax innan 11, då kände jag mig riktigt utvilad & pigg ialf :)

Tyvärr så är det inge badväder när JAG är ledig, så det blev en förmidda hemma med att plocka lite här hemma..sen kom Magnus m.fam förbi innan vi skulle iväg ner på GIF-matchen.
Nog för att Iwar har ett STORT intresse av fotboll men han har inte riktigt ro att sitta på en läktare i 90 min. Så de blev mycket upp & ner på stolen & en hel del bus tyvärr. Men får han inte följa med på saker så kommer han aldrig lära sig hur man ska beté sig heller.


Nu ska jag bara njuta av min lugna lördagskväll..i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!