midsommar...kallt som vanligt

Jag skulle ha gjort så enormt mkt i går, men klockan tickade & jag han inte göra många ärende.
Hämtade äntligen ut Iwars pass ialf.
Underbara som mina föräldrar är så ska dom ta med våra pojkar på solsemester. Blir Mallis en vecka :)
Guuud vad jag kommer sakna mina älsklingar, men dom kommer ha det så bra. Jag jobbar ändå hela tiden så förhoppningsvis går tiden fort för mig.

Men nu först ska vi ha midsommar.
Som vanligt är vädret inte med oss & det blev kallt även i år :(
I vanlig ordning jobbar jocke..så jag väntar nu på att Iwar ska slå upp sina blå så vi kan åka upp till stugan. Så får pappa komma när han sluta.


Hoppas ni får en trevlig midsommar mina vänner !!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!