Förändring..

Less är bara förnamnen..jag är riktigt less på min hårfärg.
Idag är en dag som jag ångrar mitt beslut om brunt hår !! Varför kunde jag inte bara hålla mig till de blondare tonerna ?!?!
Aja..nu se ja ändå ut såhär & får göra de bästa av situationen, så för nå månader sen köpte jag några slingpaket som ja tänkte slänga i. Första gången på 10 (!!!) år som ja ska göra de hemma. Annars bleker & slingar jag ALDRIG hemma. De är nästan som ja bryter mot mina egna regler. Men ja vill ha de gjort nu & min frisör är inte inom räckhåll på ett tag. Få se om de blir okej eller helt kaos.
Så nu är de lika bra att få de gjort..hör av mig sen om resultatet, om ja överlever :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!