Erkänner

Kan erkänna att ja inte är det flitigaste bloggaren i denna värld..
Men de är iofs inte mitt syfte med den heller..utan mer när ja ha tid & känner för de !

Förra veckan har inte varit så mkt mer än jobb. Höjdpunkten var väl min trevliga födelsedag igår. Tack för alla grattulationer som kom in överallt !
Så trevligt med alla presenter man får nu för tiden..alla i pappersformat. Den absolut bästa presenten. 
Förutom av Jocke, då jag fick en riktigt varm vinterjacka som jag länge kollat på. Vinter efter vinter har jag gått å frysit arsle av mig pga att man är så snål mot sig själv..men äntligen kanske jag kan få vara varm en vinter ♥

Denna måndag har desvärre inte varit lika trevlig.
07:00 lämnade vi barnen på dagis/skola för att sedan bege oss upp på sjukhuset. Vi kom hem 19:00 ikväll.
Jocke las in för operation av handen. När vi kom upp får vi besked att han kommer att sövas & redan då kände jag att det kommer bli en långdragen måndag.
Vet själv hur riktigt tråkigt det är att ligga där uppe helt själv en dag så jag försökte vara där så mkt jag kunde, men han blev trött & ville för det mesta sova. Då gjorde jag ändå ingen nytta...så mitt i allt for jag iväg så Iwar kunde åka med mormor hem & jag tog med mig Wille på hans hockey träning. Nu har jag en sjukskriven pojkvän här hemma i tre veckor. Undra hur många dagar det går innan han är riktigt less på det där gipset ;)

Jag hoppas på en bättre fortsättning på den här veckan...

måndag 10/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!