Ohh noooo...

Min mobil är inne på sevice så jag känner mig oerhört tom. Har nu en as gammal mobil under tiden & jag blir galen att ja inte kan ta nå bilder.
Hade grym otur, för på vägen ut till butiken så tappade ja min mobil i backen & displayen sprack. Såååå klantigt & så onödigt !!!
Ha vart på väg flera dagar att lämna in den pga felen vi haft sen vi köpte mobilerna, men har inte blive av. Hade ja lämna in den dagen innan så hade det aldrig hänt. Eftersom ja inte har försäkring på den så kommer bara mjukvaran bli lagad men displayen kommer vara lika trasig när den kommer tillbaka till mig. Mycket tragiskt !!

Har även fått en inblick i varför inte alla barn får spela hockey. Det är VÄLDIGT dyrt !! Även fast nu Wille bara är 8 år så är priset högt. Så länge det var på hockeyskola nivå så var det rimligt, men nu ökade kostnaderna radikalt.
Utöver avgifterna så behövde han en ny utrustning..skridskor..klubba...osv.. så det har gått ett antal tusenlappar.
Det är tack o lov MYCKET billigare med fotbollen.
Men vad gör man inte för de som betyder mest !!!
Nu drar hockey säsongen igång & vi har inga roliga träningstider att se fram emot... Lördagar kl 8:45 !! Måndagar 16:15..man bör även vara där 30 min innan för all utrustning ska på. Förstår inte hur vi ska få ihop det (?)
Träningen i morgon kommer vi ialf missa pga fotbolls matchen som Wille har runt 10.

Har man inget badkar får man fixa ett...


Min andra hälft jobbar inatt så jag känner mig ensam & kan inte sova.
Ska ändå bädda ner mig & slå på nå avsnitt av GG..måste även ta vara på att få se vad jag vill !! hihi...

Gonatt mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!