Stort behov...

Vaknade i morse & kände att jag borde ha lördag i da...den turen hade ja inte.

Satt länge igår & försökte komma på vart ja skulle hitta en bra frisör på ganska kort tid. En vänte tid på över en vecka är inget ja vill vänta. Skulle helst ha gjort ngt åt håret för flera månader sen. Men jag blev nog blind av behovet ett tag & tänkte inte så mkt på de. Nu när ja slog ett öga på det här om dan fick ja nästan panik. Det är inte bra nu alltså !!!
Tillslut lyckades ja få en tid på måndag..hoppas det är någon vettig person ja kommer till bara.
Äntligen ska mitt hår bli normalt igen :) ja förväntar mig det åtminstonde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!