Vad Jag Göra Idag ?

Man kan fråga sig vad mamma Malin gör vaken 07:30 en barnfri söndag morgon (?)
Jockes klocka ringde då..han har turen att åka till Ånge med fotbollsgrabbarna för match..hihi..
Själv ligger jag fortfarande kvar i sängen, önskar att nån hade kokat kaffe till mig. Men icke..ja får nog kliva upp från mina varma bädd & göra de själv. Blir till att köpa en kaffemaskin nu !!

Ligger & funderar på va ja ska hitta på medans både barnen & pappan är borta (?) En sväng på stan kanske..el Birsta. Måste ändå iväg & köpa presenter till kalaset som Wille ska iväg på i kväll.
När detta kalas kom på tal så slog det även William att jag lovade honom ett kalas så fort skolan hade börjat. Så nu får ja nog ta tag i det (!!)

Ska ja få mig nå kaffe i da är de nog lika bra att göra de nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!