Äntligen lördag..

Jag har kämpat hela veckan med saknade efter min underbara pojkar som betyder allt för mig. Bara att få ligga & kolla på dom när dom sover är en trygghet.
Nu är det äntligen lördag och jag har stora planer för ikväll..sen är det en dag mindre tills jag får rå om pojkarna igen.
Jag kom precis hem från selånger där Wille spelar fotbollscup i helgen. Så det var nå timmar tills nästa match så jag lånade med mig Iwar hem en sväng för att få mysa lite extra. Wille är inte så mkt för att mysa längre :( Men Iwar är så liten så han har fortfarande det där mysbehovet..tur är väl det !

Nu har vi ätit lite mat & ska snart åka tillbaka..
Sen ska jag & födelsedags "barnet" Maria skapa en magisk kväll på stan, Varning på stan alltså !!!
Hörs på en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!