Vad ska man med en karl till ;)

De första nätterna har jag fått sovit utan rullgardiner & solen lyser mig i ansiktet redan 7 på morgonen. Det är inte vad jag föredrar. Så det blev en tur på IKEA igår..eftersom jag är så fruktansvärt händig så sitter dom redan uppe ;)

Passade väldigt bra att jag är ledig från jobb just den här veckan så jag kan syssla & pyssla med allt som ska göras här hemma. Min lycka blev ju att jag har en bastu i lägenheten & lyckan är då inte att jag kommer basta det första jag gör utan det får just nu vara förråd till alla mina kartonger som jag inte lyckats packat upp än !!

Have a happy day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!