Nästan tre veckor..

Kommer inte ens ihåg om ja skrive nått om att vår dator ha vart väck ett tag. En dag slog den av sig bara & vägra starta igen. Garantin hade faktiskt inte gått ut denna gång så vi lämnade in den och fick tillbaka den nu nästan tre veckor senare.
Dom har då bytt hårddisk ! Alltså är ALLT jag hade på datorn helt väck..eftersom vi inte fick igång den innan vi lämna in den så kunde vi ju inte göra en kopiering av allt.
Ganska tragiskt eftersom jag lägger in huuuur mkt bilder & små filmer som helst på datorn, sen går det evigheter innan jag framkallar dom eller gör nå vettigt av de..så de hade ja inte heller gjort.
En liten räddning ha ja faktiskt, de är just bloggen. Alla bilder ja lagt ut här ligger i ett arkiv på bloggen som ja nu kan hämta hem.

MEN en sak som jag nu är irriterad över. När vi köpte datorn så ingick en full version av Photoshop som redan var instalerat på datorn. Men nu när jag fick tillbaka den så finns de inte längre! Ganska irriterande. Dock väldigt sällan ja använder de men de var bra tidsfördriv att leka med foton ju.

Aja..imorn lovar jag ett mer intressant inlägg ;)

Godnatt !

Iwar som alltid använder favorit vovven som kudde när han sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!