Ett nytt hem

Fick äntligen nyckeln till vårat nya hem idag..21:30 för att vara exakt (igår kväll kanske låter mer korrekt)
Jag är ju inte den som kan vänta tills i morn så vi får bärhjälp utan vi skulle få upp de ikväll. Så Jocke med en skadad axel åsså jag då, slet med alla möbler, soffa & rubbet. Sen har man ju plockat & plockat känns som ja inte riktigt vill gå å sova. Men jag får nog ge mig nu så det ialf blir 2,5 timme sömn innan pojkarna ska iväg på dagis/skola.

Gonatt ♥

Mina underbara ♥ Sommaren 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!