Glada nyheter !

Som jag har väntat..som jag har längtat !! Äntligen har vi fått ett glädjande besked :)
Fy va bra det kommer bli.

Haft rätt fulla dagar..slutade med att jag stog & bakade lussebullar till 01:30 här om kvällen. Kanske rätt knäpp som bakar det nu igen. Men jag hade saker hemma & dumt att de ska gå till spillo.



Natten var ju även helt knäpp..skulle ju självklart kolla JVM så jag somnade inte förns runt 05. Förmodligen var jag inte ensam..men jag var ingen människa i morse när mobilen ringde. Vem kan ringa & väcka en stackars trött människa 10:20 ?! ;) Kan bara vara min bror..som förmodligen visste att vi var vaken hela natten.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tell me the news!!! :)

2012-01-08 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!