Bland de värsta..

Så efter Iwars magsjuka vad det dags för föräldrarna att insjukna. Vilket helvete det är !!
Att ha magsjuka är bland de värsta som finns.
Nu är jag frisk & jag hoppas att jag aldrig drabbas denna sjuka igen..tveksam men man kan väl hoppas.

Den här veckan har jag pojkarna hemma eftersom det är sportlov. Så får se vad vi ska hitta på för skoj.
Imorn ska vi åka ut & hälsa på min mamma som är nyopererad. Jag ska även tömma Saab:en som är såld.
Har en tanke på att åka iväg på himlabadet nån dag oxå, men ja anar att det lär vara fullt med sportlovs ungar så ja få se!

Tack & Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!