En i mängden...

Denna dag är en i mängden av alla kalla dagar vi har. Så jag tänke inte sitta här & deppa över de.
Va ialf iväg & fixade till mina naglar i dag. Hon fick en mindre chock när hon såg att dom fortfarande satt kvar, jag va där senast strax innan jag fyllde år (alltså nångång för 9 Okt) Dom brukar inte sitta såhär länge om man inte gör ngt me dom, men de gjorde ju mina nu, tappade en i lördags bara...men helt sjukt att dom satt kvar :) Så nu har hon korta ner dom & fixa till så dom är jätte fina igen !!

Annars ha vi inte gjort så mkt ida, våra planer på bad blev lagd på is nå dagar till efter nyårs stöket. Börja dra ihop sig för middag nu...vet bara inte va vi ska tillaga ?!?
Bäst man går o ser va vi ha i köket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!