Nyårsafton...

Nu är det nyårsafton oxå...För mig har nog aldrig denna afton vart ngt stor slaget. Inte ens när 2000 skulle firas in. Har det inte vart i Björnrike så har det vart hemma hos nån bekant me god mat :) Eller så ha vi lega hemma & sjuka....Har nog mest blive så eftersom Jocke nu jobbat ganska många just sånna här nätter. Nu när ja tänker efter så har jag & barnen vart hemma nån gång oxå. Aja, är vi lediga & friska nästa år kanske man ska sattsa på en nyårsfest :p
Just i år så har jag inte tänkte så mkt utan de ha mest fått blive som de blive...Jocke jobbar som sagt...tyvärr mkt tråkigt :( men men...jobbet är ändå viktigast !
När han jobbar så sover han mesta tiden han är hemma, ja förstår han. Så jag skulle ändå inte ha många stunder me han så jag & barnen packar in oss i bilen imorn & åker upp till Björnrike. Blir lite raketer me Wille på kvällen sen ska ja försöka lära han stå på brädan oxå, men de ska nog inte va nå problem. Iwar få hålla sig till Snowracer åkandet !!

Blir nog att krypa ner me min älskling nu såhär sista natten på året !!
Blir de inte så mkt mer skrivande imorn så säger ja de nu... Ni få ha en jätte trevlig dag/kväll & Gott Nytt År !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!