Fredag

Redan fredag...den här veckan ha ju gått i super fart.
Vid halv 1 i natt gick jag & Iwar till sängen me en förhoppning att han skulle kunna somna..ögonen åkte igen hela tiden men dom åkte upp lika snabbt, han skulle inte sova. Så ja bökade me han till 1 men han bara grina. Tillslut gjorde ja så man inte ska göra..jag satt på Allram filmen. Jag somnade till en halv timme man ja vaknade till & Iwar hade fortfarande inte somna utan nu ville han kliva upp. Men man såg hur trött han egentligen var. Men han hade ett speciell ton i grinet..som om han va rädd. Så ja vet inte om han drömde ngt & sedan inte ville somna om pga det. Så tillslut kl 2 somnade han.. PÅ MIN RYGG !! Knepigaste ställningen. Han vaknade inte ens till när Jocke kom hem från jobbet halv 7 & bökade..kl halv 9 kom storbror å drog i oss.
Dom fick frukost sen tog vi en promenad upp på skolan me Wille. Tänkte han skulle få gå till 2 i dag, är han bara hemma så blir de ett jäkla liv me 2 rastlösa grabbar som väcker pappa. Vill inte åka iväg nånstans heller nu när Iwar är sjuk. Förhoppningsvis är han lite friskare i morn så vi kan göra ngt.

Nu ska ja försöka få in den lille till sängen, han ha visst somna i sin lilla fåtölj :op


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!