Natt

Nu kryper ja till kojs..Imorn väntar torsdagen.
Inga som helst planer förutom de vanliga då.
Annars ska ja nog bara vänta in att Jocke sovit klart, så man kan börja umgås me han igen. Att leva med någon som jobbar 7 nätter i rad, ledig några sen börja om igen är mkt påfrestande..även för mig.
Hans humör går upp & ner under de timmar han är hemma å vaken eftersom han är för de mesta går runt å är jätte trött & sliten. Han har inte mkt ork & lust över till att hitta på ngt över huvudtaget. Därför är de en lättnad när han "går av" & jag får umgås me min vanliga Jocke.
Jag bara går å väntar in Maj då han äntligen ska börja jobba dagar istället.

Nä nu ropar den tomma sängen..

Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!