kvällen är kommen

Haft en mkt bra dag. Helt överlycklig att solen hittat hit flera dagar nu =)
Åkte ju bort till Linda..hon satt å stekte när ja kom. Vi hann me en hel del ida, pratade om allt, tog vara på solen å värmen, en snabbrunda på Birsta men vi tyckte de kändes fel att strosa runt där när solen sken ute..vi gjorde de vi skulle sen åkte vi tillbaka till henne & mumsade i oss en go lunch ute på verandan. Tiden rann iväg å strax före fyra åkte ja å hämta Iwar på dagis. Men vi hade de MKT trevligt idag...som vanligt :)

Om du nu stämmer mig & blir miljonär..glöm inte att ta me mig till Hollywood ;)
Måste bara lägga in denna, trots de inte är världens bästa men på ngt vis hade vi matchat väldigt bra, randigt & skinnjacka haha..


Jacobs (willes kompis) mamma ringde mig under dagen å frågade om Wille kunde följa me dom hem efter skolan. Så han åkte dit, sen kom dom till träningen. Jag hade lovat att ja å Iwar skulle komma ida..de går verkligen inte att sitta på sidan me Iwar när alla andra barn får spela fotboll...KAOS skulle ja mer vilja kalla de. Han blir helt galen när han inte får va me. När vi kom hem blev de en snabb middag innan de va dags i säng.
För min del ska ja kolla på dagens avsnitt av Hollywood fruar (som ja på nå vis missade) innan min tid är kommen för sängen :)

Sov gott mina vänner !!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha... nej..jag ska absolut inte glömma att ta med dig om jag får ut nåt skadestånd, för en stämning blir det minsann!!! ;D

2010-04-13 @ 21:37:37
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!