Bakat matbröd - check !!

Vilken effektiv mamma jag är (ibland) ;)
Nu på kvällen har jag bakat matbröd så det blir goda mackor till frukost i morgon !! Lär ju bli en eller två (el tre) mackor nu innan sängen oxå...

Wille har gått lös me min mobil-kamera här i dag när Nora va här. Hittade 20 nya kort när ja gick igenom den nu ;)
Iwar ville oxå va me & leka me Nora & mig..


William försöker förklara vilka barnfilmer det är på papperet..

(Hoppas de är OK för dig Sara att ja la ut bild på Nora..säg annars till så tar ja bort dom!!)

Nu ha ja hunnit tryckt i mig 2 mackor..jag är en grym bagare helt enkelt..svårt att sluta äta. Men nu är ja grymt trött så de blir äntligen sängen...

Gonatt på er <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Helt ok :)

2010-08-19 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!