bl.a kalas

Ja ibland blir de bara så att man inte "känner för de" bara, därför blev de inge direkt inlägg igår...
Men bättre i da så :)

Jag & barnen va till barnens farmor igår som fyllde år !! Hipp Hipp Hurra !!! :)
Smällde i oss jätte god smörgåstårta & massa annat gott..känns alltid som att jag är den som vräker mest på alla kalas. Men må så hända isåfall....Gott äré ju & vem orka bry sig om formen under sommaren ?? :p
När vi kom hem & barnen skulle sova så gick jag & la mig me Iwar ivåran säng..där somnade jag runt 21:00 !! Vaknade 02:30 av att Jocke satt & spelade så mig saknade han nog inte..gick upp & tvättade av mig sminket sen blev de gonatt igen, 9:00 försov vi oss till idag även. Har haft hur jobbigt värme attacket inatt, även fast de va behagligt i rummet så kallsvettades ja. Febern är inte borta me andra ord !! Jag tro ja ha ett obehagligt virus i kroppen som VÄGRA ge me sig !! Dags för läkare kanske ?!

Oj, måste väcka Jocke..han ska iväg å jobba om 25 min =/

Tjarrå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!