en bra da ??

Alla är nog inte på samma goda humör som jag ida :)
För en halv timme sen lämnade jag barnen på fritids & dagis..Iwars första dagis dag efter sommaren. Han vart lessen i bilen på vägen dit men när vi klev ur bilen blev de bra igen & mamma fick pussen & han blev gla igen & jag kunde åka därifrån utan en tår i ögat. Trodde de skulle gå mkt värre faktiskt. Mammas lilla pojke ha blive stor !!
Nu sitter ja här & fikar en god frukost... philadelphia macka m paprika på..fil m päron & persika..Kaffe & ett plommon på de :) De ska ja kunna stå på ett tag..
Snart bär de av ner på jobbet igen..de va då på tiden & som ja se fram emot de !!!
Okej de se rätt frestande ut att krypa ner me Jocke som fortfarande sover..han är ledig ida så de förtjänar han :)

Bästa att lägga ner de här nu & få i mig resten...
Ha en bra da :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!