Fredag

Vaknade 9 i morse & reagerade inte på att Wille brukar va på fritids då..så vi tog de lungt & kom inte iväg för vid halv 11. Ja sa att han kunde faktiskt va hemma eftersom Jocke är ledig ida..men han ville inte de heller.
Jag & Iwar pallrade oss ut till Rusta för ja behövde en sak som fanns där men tydligen inte nu längre...men vi träffade ialf på farmor där :)
Iwar fick en pelle svanslös bok av henne som han nu har läst hela dagen om o om igen sen dess !!
När vi ändå va där ute så fick Iwar en korv på IKEA som lunch..haha..sen orkade ja inte mer så de blev hemgång & ta én tabl & lägga sig på soffan medans Iwar läste & kollade på Tv.
Tänker inte åma om min kropp nå mer nu för ni vet att den inte är bra & ja få nog skylla mig lite själv som inte ta kontakt me läkarn =/ Men på måndag så SKA ja jobba..hur ja än mår !! För de är så ytterst lite tid kvar  så ja måste ta vara på den :D

Vi for på eftermiddan ut till kvissle, hämtade en skrivbordsstol, handlade (som tog evigheter, även fast ja bara köpte 5 saker) sa hej till mormor & morfar..sen nu är vi hemma & ska väl få ihop en middag. Potatisgratäng (min egen såklart) med kyckling i ugn :D Ett glas vin/öl på de så blir de nog susen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!