Gomorron sega dag

Tar en paus i Sthlm bilderna & skriver om dagen nu..
Igår var jag hemma me Iwar som vaknade hela natten...Ofta brukar de bara va första natten han är så & ja trodde ja kunde jobba i da, icke denna natten va mkt värre. Jag & Iwar har nog sammanlagt sovit 4 timmar :/ 2 av dom timmarna va faktiskt sammanhängande & de va mellan 7-9 på morgonen i soffan även, så jag är ingen människa i da. Iwar som inte ha nå ansvar skulle ju kunna somna när som helst & var som helst men själv har man inte dom förmånerna tyvärr.
Så för att hålla mig vaken i da ska jag hålla mig i från soffan & sängen..försöka städa..kanske gå ut & gå en sväng så han får lite friskluft ändå..dricka mängder av kaffe. (Tur att farfar var här i går & hade ett paket kaffe me sig)
Det jobbigaste i livet är ändå att..
nr 1: ..frysa
nr 2: ..va trött

En glá Iwar 3 dagar tidigare

En sjuk Iwar idag :(


Ögolocken börja bli jobbig att hålla upp nu..bästa man gör nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!