Mitt jag idag

Efter att ha gått i mjukis/bekväma kläder i 2 sjukveckor så är de en ny människa man kollar på när man byter tillbaka till sina "vanliga" kläder. Ganska förvånad ändå att dom fortfarande passar efter min frossa ja haft dom här veckorna. Man ligger hemma & tycker synd om sig själv & bryr sig verkligen inte va allt onyttigt är utan bara äter :)
Men ida va de dags att ta på sina vanliga igen..jag & barnen va ju ner på stan & träffade Magnus m fam...
Jag idag...

Barnen ville såklart oxå va mé på bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!