skrivbord

Då är ja inne på en ny idé..
Jag behöver ju ett skrivbord till mitt, så ja ha nu börja prövat mig fram.
Har dock alltid vart emot dator i V-rummet...MEN eftersom man alltid är där & tyvärr ha vi ingen plats i sovrummet eftersom de är både vårt & Iwars nu. Så få de helt enkelt vara där.
Såhär ser de ut nu...

en annan stol kommer, den där står bara där nu..ser ser du nu varför ja behöver en "plattskärm" hur snyggt är de där egentligen ?!?!?!
Det är alltså en glas skiva på själva bordet som ja inte riktigt vill ha..

Detta va då den menade bordsskivan..den blir vit såklart...

Ja..nu vet ja inte riktigt hur ja ska ha de, men jag ska göra ordning trä "skivan" & se hur de blir. Jocke tyckte att ja skulle ha den som den är nu..men ja vet inte riktigt om vi tycker lika på den saken ;)


Kommentarer
Postat av: Håkke

Jag ska fixa en plattskääääääääääärm....

2010-08-12 @ 21:59:25
Postat av: Malin

Men det låter ju helt fantastiskt :D !!!!!

2010-08-13 @ 19:19:11
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!