stress

Jag är nog den person som kan stressa upp mig själv mest av alla på HELA jorden !!
Bara för att jag ska hinna med allt & vara alla till lags.
Jocke kan bli galen på mig just för detta..ofta säger han att jag måste komma ner på jorden & inse att man behöver inte göra allt & ibland få ta det i min egen takt & sluta tänka på hur alla andra vill att det ska vara.
Hur ja än försöker så går de inte..

Ja ha precis bakat ihop en bulldeg & medans den ska jäsa så ska ja hoppa in i duschen. Har även tagit fram kyckling ben som ska tinas..måste även iväg på affärn & köpa mer till middagen jag ska göra för i kväll. Barnens farfar kommer hit runt 12 & efter det så far vi upp till stugan...barnen är fortfarande dåliga..el Iwar är på bättringsväg & Wille lika så. Men jag tyckte dom skulle få komma ut & jag tro inte de blir värre för att dom åker till stugan precis.
Just ja kycklingbenen ska marineras oxå...mkt & gö...bäst ja sätter fart...

Pappa skickade mig nå bilder igår.. från midsommar i år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!