Varför vill du inte försvinna ?

Varför känns de hyffsat bra på morgonen när man kliver upp & äter frukost, då i den sekunden känner jag att jag kan gå på jobbet !! MEN så fort jag lämnat Wille på fritids så kommer febern som en våg & jag faller ihop, sen är ja så resten av dagen som ja får kämpa mig igenom. Halsontet har gått över har den fruktansvärda hostan kvar men den kan ja få dras me länge, själv tycker ja de är mkt konstigt att ja ha kvar febern =/
Även om ja tar alvedon & iprem så går den inte bort ! Blä !!

Nu ska ja kika klart på "Posh & Becks THS"  Yummie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!