Vår helg med lite av varje...

En helg som man inte kan klaga på..
Fredagen började med att min frisör kom hit direkt på morgonen & fixade till de sista på håret, fick bort de "gråá" Så nu ser det ännu bättre ut.
Jobbade min dag till 15:20 (eftersom ja inte va där förns 10:20 i morse pga färgningen..ordentlig som man är tog jag igen det)
Hämtade barnen & for ut till mamma...William skulle få sova där tills på lördagen.."Han som ALDRIG får sova där enligt han själv" hahahaha
Jag & Iwar for hem & hämtade Jocke åsså åkte vi ut & inhandlade lite saker som vi skulle ha tills i går kväll..

Lördagen började med att jag vaknade på "helt fel sida" mådde jätte konstigt hela dagen & va ovanligt trött & kände mig jätte sjuk..men ändå så hämtade min mamma upp mig & Iwar (Wille hade åkt me min pappa tidigare) så for vi upp på södraberget för min pappa körde backtävlingen som höll till den här helgen :)
Eftersom jag har vart där alla andra år vill man inte missa ett år som kanske blir det sista innan dom inte får ha tävling där längre.
Efter 2:a åket åkte jag & Iwar hem för de behövdes donas innan kvällens bravader..Jocke hade åkt på fotbolls match så de va bara att lägga på en högre växel !!
Strax efter fem började det rulla in bekanta här för vi skulle ha en trevlig skaldjurs kväll. Det blev MKT skaldjur, vin & trevligt sällskap som bestod av Jockes pappa, Jockes brorsa A, Mina föräldrar som även hade Nora med sig (min brorsdotter) Barnen va oxå hemma såklart & dom åt hur mkt skaldjur som helst !!
Vi hade en jätte trevlig kväll som vi hoppas kommer upprepas :)
När dom hade åkt somnade barnen på stört som hade vart uppe jätte tidigt på morgonen & full rulle hela dagen. Även Jocke somnade ganska snart, själv hade jag tvätt nere som ja va tvungen att ta hand om innan även ja slocknade !!

Idag har vi en lugn söndag..Wille är nu på kalas hos en kompis. Ska hämta han igen kl 18.
 Fredde, Jenny & Tindra har precis åkt härifrån & jag ska väl börja med maten är de tänkt..
Tacopaj är min idé idag :) Så länge sen vi åt de nu...fatta inte varför för de är ju så otroligt gott !!!

Iwar när vi skulle in på dagis i fredags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!