Fartfylld lördag

En lördag med mina pojkar är inget annat är fartfylld..
Halva dagen gick tyvärr bort för jag var inte iform förns runt 12 =/ En dålig förmidda för min kropp helt enkelt. Men den slutade mkt bättre än den började så !!

Jag & pojkarna traskade ner på apoteket på förmiddan, de va mkt kallare än ja trodde. Men vi hade faktiskt klätt på oss & va redo för kylan.

Vet inte om ja sagt ngt om Willes senaste tandlossning (?) Han tappade den nämligen i Tisdags när vi käkade skumtomtar..den fastnade visst i tomten :p Nu är han verkligen nära till tandlös !!

Sen ha ja en liten kille som verkligen inte accepterar att han är för liten för hockey. Går inte många minuter under en dag han inte spelar el håller på me Willes utrustning.
Självklart ska Zlatan tröjan på oxå..är de inte är Zlatan så är de Messi !


(Se att min kamera fått fnatt..de suddiga bilderna gillar ja inte)


Hela eftermiddan ha vi gjort en massa...bl.a. städat stor del av lägenheten..Kollat 2 filmer..spela innebandy/hockey..ätit massa gotta..myst i soffan tills Iwar somnade i mitt knä ♥

Nu ska ja själv krypa ner i en ren bäddad säng..finns de nå bättre ?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!