Gårdagen 14 Dec

Igår va Iwar hemma med mig. Just nu känner ja att jag är lyckligt lottad som får umgås me min underbara unge hur mkt som helst, det är en fantastisk tid i hans liv han är i nu & när det bara är han & jag hemma så kan vi sitta & mysa hur länge som helst. Få ta vara på de här dagarna som är kvar tills han börjar heltid på dagis igen (10 jan) Men igår så ville han baka. Så det fick bli "cornflakeskakor" finns de nå enklare.

Så fort Wille kommer från skolan är de inte så mkt mysa kvar..då är de full fart här med alla möjliga aktiviteter dom kan hitta på :)
För att roa 2 pojkar me mkt energi så klädde vi på oss & gick ut & åkte lite snowracer..synd de ska va så kallt (-20) Lite mildare grader så hade vi kunna vart ute hur länge som helst. Man blev fort frusen =/ Vi åkte lite i slänten ner till gästparkeringen här utanför först, men den är ganska kort & enformig så vi gick en sväng så ja fick dra dom en bra bit.

Hämtade ut ett paket som ja hade liggandes på pressbyrån oxå..!!
En tavla & en tidning..dessa tidnigar kan ja "läsa" när som helst & jag använder dom mest bara som inspiration..spelar ju lixom ingen roll om den kom ut i dag el för 2 år sen, lite mkt intressant ändå :)


Nu ska ja & Iwar göra lite ärenden, hoppas ni får en bra dag.
Endast nio dagar kvar till jul !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!