Gomorgon


(Denna bild togs av min vän Linda Sundling i sommras)

Sitter här mellan valet & kvalet om Iwar ska på dagis idag (?)
Han ligger fortfarande & sover..jag ska vara på bilbesiktningen 9:30, jag kommer alltså INTE hinna väcka honom lite smidigt & klä honom & ge honom frukost på denna tid. Så lätt är de faktiskt inte att få honom på benen & redo för dagis, speciellt när han hellre vill va hemma.

Igår va vi som sagt ute i Birsta & fixade med lite julklappar, det är ju typiskt att när man väl bestämt sig för ngt så är allt slut som man ska ha..måste vart hur mkt folk som helst ute i helgen & handlat. Därför ratar jag nu Birsta resten av julen & fixar resten i stan. För så roligt är de inte att knuffas me allt folk där ute.

Nu kommer de nån tassande i hallen...bäst vi gör lite frukost så vi kommer iväg med bilen ialf..


Kommentarer
Postat av: Linda

Så fin den bilden!! :)

2010-12-21 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!