Snön som faller

Gomorgon snöiga lördag !!
Efter gårdagens snöfall så trodde ja att de ialf skulle sluta under natten. Men när jag slår upp ögonen så faller snön fortfarande.

Vi kom precis hem efter hämtningen av Wille på skolan igår..



Wille hade fotbollsträning igår..som han såg fram emot det..Nu får han vänta några veckor på nästa träning vilket inte är lika populärt =/
Efter vi hade varit hos min pappa åkte vi med Wille till hans farfar & blir där över helgen..J jobbar 06-16 i da så jag & Iwar har dagen för oss själva. Började våran lördag med en sovmorgon till 11:30 !!! Då fick jag även väcka Iwar..haha..

Vi ha fått i oss en frukost/lunch..ska försöka få på grabben kläder sen ska vi gå ut i snövädret. Just nu sitter han med sina skridskor på, men jag tvivlar att nån isplan är skottad =/ Vi få ta snowracern & gå en sväng..



Ha en trevlig lördag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!