Kyligt värre

Så sitter man här...Jocke är på jobbet :(
Kollar för andra gången på Paradise..när man inte hänger me alls vet man inte riktigt va man tycker. Så de känns lite avslaget från min sida. Vet inte riktigt om ja ska kolla en film eller gå & lägga mig tidigt i da..jobb imorn finally ;)
De som stoppar mig från att gå till sängen är att ja måste lämna soffan som ja precis börja fått upp värmen i..ang kyla så hörde hyresvärden aldrig av sig så ja bör nog ringa han imorn innan nån få köldskador...

Jag va föresten med på Willes fotbollsträning i da..han ha sagt varje vecka att han skulle tycka de va kul om ja kom så ida tyckte ja de va på tiden. (Åkte ut me bilen till pappa så fick han kolla batteri så stanna Iwar under träningen) Han är jätte duktig ju :) Man ser ganska tydligt vilka som är helt ointresserade & förmodligen kommer droppa av snart, nåns förälders dröm krossas..för de är rätt tydligt att föräldern vill de mer än barnet. Men de är så kul & se hur duktig små grabbarna är..hur kul dom tycker de är =D
Citat från Wille:
-Åhh Jacob, va vi ska vinna mkt matcher när vi blir större...då tjänar vi mkt pengar. Men vi ska ju inte bli målvakt ialf för då tjänar man inte så mkt...
HaHa...De gäller att ha rätt inställning redan som liten ;)

Ska nog dra mig upp från soffan & fixa lite varm choklad & mackor...blir nog en film ändå !! TJARÅ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!