Magnus & Leo´s dag

I eftermidda for vi ut till Magnus (min bror) & Leo (min brorson) som fyller 29 resp 2 år idag =) Stort Grattis till er !!! Av alla dagar på året så gav dom sig fasen på att dom skulle fylla år på samma dag..Åt en massvis me goda onyttigheter, ingen hemlis att ja är svag för sånt ;)
Blev rätt sent, så de blev sängen på engång för kidsen.
Själv kollar ja på allt kaos ja ordnade imorse innan jobbet, fatta inte hur ja lyckats men köket ser mkt otrevligt ut igen *SUCK* Varför är de så svårt att hålla ordning i ett kök egentligen ????


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad skönt ändå att vi inte är ensamma om att ha det här problemet!

Det känns ju så onödigt då han egentligen mår dåligt över vad han gör men törs inte säga ifrån eller gå till någon fröken och be om hjälp...



Samtidigt som man tycker så otroligt synd om honom kan man ju ändå inte bara låta det passera då det bara blir värre och värre grejer dom gör så man måste ju säga ifrån på skarpen och markera att det är fel...

Hellst skulle jag vilja ta den andra ungen och skicka till en annan planet så vore allt ur världen ;P



Men jag antar att det här tillhör jobbet som förälder och kommer att fortsätta tills barnen blir vuxna och säkert även efter det...



Varför fick man ingen instruktionsbok på BB? =P

2010-02-17 @ 07:42:51
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!