Min kropp kommer strejka imorn

Oj va denna dag inte blev som ja tänkt mig..men ja ha ändå fått mkt gjort, kanske lite för mkt :p
Vi kom tyvärr aldrig ut !!! Skrämmande att säga men de blev inte så...ja tänkte bara städa toaletten, men de blev en grov städning av hela lägenheten förutom vårt sovrum. Tog sin tid.
Medans Iwar sov sin nap skottade ja fram 3kvm på altan så man kan sitta där nu när solen & lite värme börja komma :) Även om de bara va 3 kvm så va de jobbigt eftersom djupet va 1 meter oxå =/
Sen att ja ha slitit ut min kropp totalt i da är en annan sak ja få ta imorn, min sjukgymnst sa åt mig att prova göra mer hemma för att kolla gränser på kroppen, men de här kanske va till en överdrift ;)
Somnade som ett litet barn på soffan mellan fem o sex.

Imorn är ja hemma me Iwar eftersom dagis är stängt..är vi pigga nog imorgon bitti så blir de en promenad till Willes skola. Sen få vi se va vi hittar på =)

Nu ligger båda barnen & Jocke på jobbet..så ja ska mysa ner i soffan till Blåsningen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!