sov time

Efter jobbet ida, hämtade jag barnen sen for vi ut till (barnens) mormor o morfar på middag :) Mkt passande när jag är riktigt trött idag. Inte min bästa "nack-dag" i da heller..men annars så ha dagen gått över förväntan !
Vi kom hem för nån timme sen, blev sängen på engång för Iwar. Nu ska han bara somna så storebror oxå kan knoppa.

En dag kvar nu sen ha ja helg !! Trivs mkt bra att jag ha kvar mina lediga fredagar, för återhämtning o bara vara, tänkte ta en promenad om de inte är så kallt :) Jocke går på imorn kväll oxå, så de är jag o barnen i helgen som ska försöka hitta på ngt så pappsen få sova ifred. Är vädret med oss går vi nog ner & åker lite skridskor.
Fredag kväll ska William på barnkalas så vi måste försöka komma iväg och hitta nån present oxå  =)

Men nu ska ja lägga Wille, sen bli de nog nån film om mina ögon vill hålla sig vakna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!