Upptagen dag

Åkte hemifrån i morse 9:30 & kom hem för en timme sen..Måndagar är alltid så fullbokade.
Först jobb mellan 10-16 sen blåste vi ut till barnens farfar som fyllde år igår (!!) Grattis igen =) Både ja å Jocke ha gått å tänkt på de hela veckan så när dagen kommer så glömmer både han & jag de... *pinsamt*

Vart en jätte snabb visit där för vi va inte där förns nästan 17 eftersom de tar sin tid att åka igenom hela stan å hämta barn. Sen va vi tvungen att dra  iväg för 18 va de dags för Willes fotbollsträning. Så vi kom hem runt halv åtta, så de va bara att tända miljoners ljus för att få upp en värme sen mysa ner i soffan nu när barnen kommit i säng.

Åter till Williams träning...Iwar & jag va me ida igen, de gick tyvärr inte lika bra som förra gången. Han vägra sitta me mig & de blev tårar en timme rakt igenom för att han inte fick vara me å spela. Stackars liten...de är inte alltid så rättvist. Men de lilla ja kunde titta på Wille så gick de bra & han va super duktig :p

Nä nu ska ja mysa ner me mitt Te innan de bli kallt, blir inte förvånad om ja somnar snart, för under mitt täcke här i soffan är de åtminstonde varmt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!