10-02-03

Kan nån ge mig ngt så allt virus rensas ut från mig kropp ??
Idag är ja inte bara hel täpt & inte kan svälja utan ida har jag inte ens en röst..shit va ja är less på va sjuk. ligger nerbäddad i soffan me hett honungsvatten..enda ja få i mig för tillfället.
Även att det är ett oros moment på dagis..när man väl fått han frisk efter mer än 2 veckor så kommer han tillbaka på dagis där det precis börjat gått magsjuka !! I går var dom bara 8 barn på avdelningen. Bara att hålla tummarna.

Missade även Willes spruta...IGEN =( De va dags för den andra vaccinationen. Dom informerar tydligen bara genom massmail nu..så ofta & noga kollar jag inte vår mail..så vi hade tyvärr missat det. Så vi får gå & ta den en annan dag inte värre än så. En liten tröst är ju att vi inte va dom enda föräldrarna som hade missat det..
Tror vi måste skaffa en kalender & skriva alla aktiviteter & tider...för nu börja de bli mkt för mitt korta minne


Fortsätter på min kurering.. Cya :)


Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Samma här, jag är också förkyld nu :-(

Det går magsjuka på Leos dagis också och idag hade han tydligen haft världens diarré! Dom fick byta alla kläder på honom, byxor, t-shirt och tröja eftersom det var bajs överallt typ....hoppas bara det var nåt tillfälligt!

2010-02-03 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!