Älskar dig så...

Ikväll ha jag & min älskling haft en helt fantastiskt mysig kväll...men den skriver ja om imorn när ja orka lägga in bilder :)

Ibland går jag in i nå djupare tankar..de gör nog troligen de flesta.
Just nu tänker ja rätt mkt på William..tänk att han är snart 7 år, jag har fått en så otroligt fin, klok, smart, glad kille. Man kan beskriva han med 1000 ord. Det är en helt fantastisk känsla som jag hoppas alla får vara med om. Jag älskar honom så otroligt mkt <3

Min lilla William nån timme gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!