bollar på G

Propp mätt efter vår sena middag (flygande jacob) På måndagar blir middagen alltid tidig el sen, just för att Wille & Jocke ha fotbollsträningen mellan 18-19. William verka ialf tycka de är jätte kul, synd att ja inte haft möjlighet att komma & kolla än. Men ja hinner nog. Bli förmodligen lättare när de bli sommar & utomhus. Nu är dom i en trång hall på Åkersvik, ha me bolltokiga Iwar skulle inte funka så länge han inte få springa ut på planen ;)

"Klippte" Wille i går...mammas storgrabb :)

Iwars ögoninflamation ha nästan blive värre under dagen :( Så ja bli hemma imorn oxå...Är de inte så jätte kallt tänkte ja ge mig ut på en promenad. Kan väl inte bli värre att va ute me ögoninflamation ?! Man ska väl bara inte va upp i andra eftersom de smitta ?!?! El är ja helt fel ute :p

Just nu håller ja på me chokladbollar, men måste vänta på smöret ska bli lite mjukare....finns inge stopp i mig när de gäller gosaker...mumma !!! Gör faktiskt ett försök att sluta me dricka varje da, hållt mig bra hitills...iofs ha de bara gått en dag nu, men de är framsteg för mig ;)

Nä..dags att rulla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!