Fredag kväll

Hmm..min fredag kväll kanske inte är den mest händelserika.
Jocke började 21 så han jobbar, Iwar sover. Mormor ringde tidigare i da & frågade om dom fick låna Wille tills imorn. Så ja spenderar min kväll själv.
Kikat lite på Tv...ha inte vart så vettigt. Små kollade på Lets Dance, men är inte så insatt i de så ja gjorde lite te. Gick förbi min garderob & gjorde ett litet ryck där inne. La dit mattan, satt upp en lampa & några krokar på den tomma väggen.
Måste få upp en spegel mot väggen raktfram & den andra klädstången oxå :) men de få bli en annan da.


Just nu sitter ja i soffan under 2 filtar me mitt te & 2 ägg mackor...kollar "American pie 2", ganska less på den filmen så ja tar nog & kryper ner i sängen snart me lite GossipGirl istället !!

Imorn när ja & Iwar vaknat & ätit frukost så ska vi dra oss ut mot mormor & morfar. Låta Jocke få sova i fred, sen så slipper vi kylan vi har här.

Nä, ska nog ta mig till sängen istället...lite glass hade inte vart fel ;)

Gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!