fredag

godmorgon...här hemma har vi precis fika frukost, längre än så har vi inte kommit. Ser inte ut som vi har speciellt bråttom till ngt heller. William sitter vid datorn, Iwar sitter & målar medans jag sitter med en kopp te...tycker min hals kan ge me sig nu. Tycker även ja hör Jocke på väg upp ur korgen :)

Tror jag ska ta en veva i köket..finns endel disk att ta hand om...även om de bara ska in i diskmaskin så blir de ändå inte gjort !? men först ska ja njuta av mitt te här i soffan...

Om de ändå vore sommar...

Kommentarer
Postat av: Håkke

Så fint...

Undrar jusr vem som blev utan fisk...flin

Men vi hade i vartfall tur med vädret.

2010-01-29 @ 16:21:40
Postat av: Sara (Minxy)

Men du, vad var det för ögondroppar ni fick mot Iwars ögoninflammation?! Leo fick en kletig salva som vi ska lägga UNDER hans ögonlock (hallå, på en tvååring??) var 3:e timme hela dagen! Galet. Leo skriker som en galning och kniper ihop ögat allt han kan. Sen fick vi äckel-Kåvepenin mot öroninflammationen också....och den kaskadkräks han av :( Blä blä blä....

2010-01-30 @ 22:11:49
Postat av: Malin

SARA:

Välkommen hem :) Vi fick ögondroppar (Fucithalmic) vi skulle droppa i ögonen 1 gång morgon & kväll, gick väl sådär...men Jocke höll i honom & jag öppnade ögat & droppa i..Men de gick ju :) Hoppas sötisen blir frisk snart !!! själv blev ja hemma me Iwar 2 veckor !!?!! Hoppas de går över betydligt fortare för Leo. Men går det absolut inte med de ni fick så har jag ögondropparna kvar :)

2010-01-31 @ 01:41:48
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!